eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracyRe: Szukanie pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.c
    om!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    References: <ihs0dr$8cc$1@inews.gazeta.pl> <ihsntk$jrb$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org>
    <iht58q$i29$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org> <ihu6kb$gj5$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...org>
    <ihucbi$pqc$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org>
    <ihuggg$u03$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42d34c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42d6be$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42da67$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <ihum4j$i6p$8@news.onet.pl>
    <4d46c6fc$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    Subject: Re: Szukanie pracy
    Date: Mon, 31 Jan 2011 19:06:27 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    Lines: 52
    Message-ID: <4d46f85c$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.113.219
    X-Trace: 1296496732 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2460 79.190.113.219:3096
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:238361
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnikdm2p.lks.proteus@pl-test.org...

    > > W bardzo, bardzo bardzo wielkim skrócie tak by właśnie było.
    Ignorujesz
    > > jednak przy tym fakt, że "korzystność" oferty (przynajmniej w mojej
    > > branży) to nie tylko cena ale szeroko pojęta współpraca np. reakcja
    firmy
    > > na reklamacje, prośby o dodatkowe dane techniczne itp. oraz
    profesjonalizm
    > > firmy. Jeśli po drugiej stronie mam mieć mistrza, który będzie
    kalkulował,
    > > czy bardziej mu się opłaci udzielić jakichś informacji czy raczej
    > > powiedzieć sp..,
    >
    > Z całym szacunkiem, ale *każdy* kalkuluje co i jak mu się opłaca.
    > Ty też to robisz, więc proszę przestań innych za to potępiać.

    jeszcze trzeba umieć liczyć :) sorry, ale firma, która nie odpisuje
    ludziom, gdy wypadałoby tak zrobić, zasłania się względami ekonomicznymi
    (czy jak to zwał, może być protestancka oszczędność jeśli chcesz), ma
    chyba poważne problemy z ustaniem na nogach (pomijając, że ma poważne
    problemy z PR a więc pośrednio z zarządzaniem). Zgadnij kto powiedział, że
    upadek firmy można łatwo przewidzieć obserwując uzupełnianie papieru
    toaletowego w WC.

    > > albo który nie może ogarnąć wysłania 100 czy 200 e-maili,
    >
    > A to sobie sam dośpiewałeś.

    Tak wiem, ona NIE CHCE a nie nie może wysłać tych e-maili. Nie jest to
    jednak tak wielka różnica jak Ci się wydaje :)

    > Pokerowe "sprawdzam": Wybierasz kredyt, odwiedzasz 5 banków.
    > Udzielasz innym bankom informacji, jak już jeden wybierzesz?

    Jeśli kontaktowałem się tam z ludźmi, którzy oczekiwali na moją odpowiedź,
    to oczywiście że tak. Jeśli prosiłem tylko o symulację (itp) to
    oczywiście, że nie, tak samo jak nie dzwonię do sklepu, w którymś coś
    oglądałem, z informacją że jednak nie kupię (i w obydwu przypadkach było
    to dorozumiane). Nota bene, wg. Twoich kategorii nie opłaciło się to, bo
    bywały banki, które w brzydki sposób próbowały zrobić mnie w ch.. np.
    grzebiąc w ostatniej chwili przy umowie więc chyba powinienem się
    podwójnie do nich nie odzywać. Korona mi jednak z głowy nie spadła, a
    jedyną dalszą konsekwencją jest to, że kilka osób z premedytacją nie
    korzysta z ich usług.
    BTW, przykład taki sobie (te sklepowe analogie na siłę przykładane w
    wątkach tego typu można o kant d.. potłuc). Już lepiej było, gdy mówiłeś
    "nie, bo nie".

    e.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1