PracaGrupypl.praca.dyskusjewesola kompaniaRe: Szlag mnie jasny trafia (było: Wesoła kompania)
  • Data: 2003-02-26 22:39:24
    Temat: Re: Szlag mnie jasny trafia (było: Wesoła kompania)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    von Rutkov <r...@w...pl> writes:

    > Użytkownik Marek A. Czepil napisał:
    > [cut totalne, bzdurne, nie mające związku z postem z.d. pierdoły]
    >

    > z.d. chyba wyraźnie napisał o handlowaniu
    > a chyba nie handlował ze zwykłym górnikiem z dołu
    > więc zastanów się następnym razem zanim coś napiszesz
    > kieruj swe pretensje dokładnie, a z.d. wyraźnie wali w KIEROWNICTWO
    > spółek węglowych a nie w szrych ludzi
    > myśleć, myśleć kolego

    kierownictwo kierownictwem, ale jednak ze to sie jeszcze trzyma, to
    udzial swoj maja protesty gornikow i wyjscia na ulice.

    to, ze ty akurat ciezka praca cos osiagnales i uczciwie i na ulice nie
    wychodziels to nie znaczy, ze demonstracji gornikow nie bylo i ze nie
    wymuszali niczego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net