PracaGrupypl.praca.dyskusjewesola kompaniaRe: Szlag mnie jasny trafia (było: Wesoła kompania)
  • Data: 2003-02-26 22:09:42
    Temat: Re: Szlag mnie jasny trafia (było: Wesoła kompania)
    Od: von Rutkov <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek A. Czepil napisał:

    > jasne - wszyscy inni pracę mieli-maja lekką, łatwą i przyjemną...

    zdajesz sobie sprawę że ze sklepów można było korzystac tylko za
    pieniądze (nie bony!) zarobione za pracę w soboty, niedziele i święta
    tyraktowane jako prace nieobowiązkową. I nie wymyślili tego górnicy,
    komuna zmusiła ich do pracy w te wolne dni bo potrzebowala węgla - czyli
    dewiz (lata 80 - te) a żeby się nie bużyli dali im Karty G.

    coś chyba pochopnie sądzisz górników
    ale rozumiem - frustracja z dzieciństwa :O)

    pozdrawiam
    von Rutkov