PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwoboda zawierania umow! › Re: Swoboda zawierania umow!
  • Data: 2005-11-30 07:01:41
    Temat: Re: Swoboda zawierania umow!
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: januszek [30 Nov 2005 06:03:58 +0100]:

    > W nieco dłuższej to każda firma powinna inwestować w młode
    > kobiety na macieżyńskim bo jak nie będzie tego robić to za
    > 20 lat nie będzie mieć klientów.

    W realnej perspektywie, to mała firma ma znacznie ważniejsze
    wydatki teraz, bez których za 20 lat to tej firmy nie będzie
    więc ilość klientów będzie jej doskonale obojętna.

    > Efekt konkurencji pomiędzy firmami.

    I naprawdę uważasz, że taka kasjerka w banku to ma aż takie
    kwalifikacje, że ją sobie konkurencja będzie wydzierać? ;)

    Kira