PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwoboda zawierania umow! › Re: Swoboda zawierania umow!
  • Data: 2005-11-29 13:46:31
    Temat: Re: Swoboda zawierania umow!
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-11-29 14:37:12 +0100, Kira <c...@e...wytnij.pl> said:

    > Owszem, czytałam i ponawiam pytanie: jeśli ktoś chce zapłacić 300 albo
    > wcale, to dla kogoś, kto ma ten przymus ekonomiczny, lepsza jest
    > możliwość wzięcia tych 300 czy odgórne zarządzenie że ma mieć 0?

    W uproszczonej rzeczywistości masz rację. W życiu - nie. Nie jest tak,
    że pracodawcy obrażą się na kraj i przestaną zatrudniać. Żeby
    funkcjonować potrzebują pracowników. Możliwość zatrudniania za trzysta,
    którą zafundowała im nasza ojczyzna, jest czystym zarobkiem i niebem na
    ziemi. Dla nich. Takie wyjście, że w przypadku braku możliwości
    zatrudnienia "za trzysta" - nie będą zatrudniać wcale jest nierealne,
    przyznasz.

    camel[OT]