PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia z informatyki dziennie czy wieczorowo › Re: Studia z informatyki dziennie czy wieczorowo
    From: "Szacho" <s...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Studia z informatyki dziennie czy wieczorowo
    Date: Fri, 15 Apr 2005 16:53:25 +0200

    Użytkownik "Darek" napisał

    > to musieliby wywalac co roku 90% studentow. A wiadomo ze studenci zaoczni
    > to czysta kasiora.

    studiuje na zaocznych na PW mniejsza o wydział :) ilość przewidzianych
    miejsc
    to 120 co roku są dwie grupy czyli około 60 osób po pierwszym semestrze
    zostaje już około 45 osób na drugim roku jest już tyko jedna grupa
    czyli około 26 przy czym co roku kolejne osoby odpadają ponieważ
    mają ogony z 1i 2 roku. Dla porównania na dziennych studiach
    na tym samym wydziale nie ma niektórych specjalności:), poza tym
    mamy krócej wykładane niektóre przedmioty: tzn dzienne 1 semestr zaoczne
    0.5 przy czym wymagany materiał jest identyczny.
    Co więcej, uważam iż większość osób wybierających studia zaoczne
    jest bardziej zmobilizowana w porównaniu do dziennych
    (czytaj ambitniejsze), mam zajęcia co tydzień czyli
    sobota i niedziela po 8 - 9 h nie mam przedmiotów zbędnych
    czyli humanistycznych, natomiast w planie studiów jest pare
    ekonomicznych czyli makro-mirko ekonomia, zarządzanie firma.
    Studia zaoczne całkowicie zajmują mi wolny czas. tzn
    pon-pt praca sobota i niedziela szkoła _co tydzień_
    przez to zmuszony byłem nauczyć sie organizować swój czas
    oraz rezygnować z wielu przyjemności :| czyli zupełne przeciwieństwo
    większości studentów dziennych :)

    --
    szacho