PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia z informatyki dziennie czy wieczorowoRe: Studia z informatyki dziennie czy wieczorowo
  • Data: 2005-04-15 18:56:45
    Temat: Re: Studia z informatyki dziennie czy wieczorowo
    Od: "Szacho" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" napisał

    Prawda jest taka, ze na studia zaoczne ida w
    > wiekszosci nie przyjeci na studia dzienne. Czyli defacto mniej ambitni i
    > gorzej zorganizowani.

    owszem tak też się zdarza, nie wiem czy na innych uczelniach, ale u mnie na
    wydziale
    odsetek osób o których wspominasz jest bardzo niewielki, jeżeli nawet są
    takie osoby
    to właśnie one zwykle po pierwszym roku odchodzą (nie dają rady).
    Poza tym tak super ekstra bronisz studentów dziennych więc powiem Ci
    sam powinieneś wiedzieć jak jest: są osoby które chcą się uczyć i ci
    przeważnie
    mają dobre wyniki (baaardzo mało) i są tzw imprezowicze którzy raczej po
    studiach
    powinni zostać krawcami :D

    --
    szacho

    PS. były student uczący się w trybie dziennym, obecnie w zaocznym :)