PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia z informatyki dziennie czy wieczorowoRe: Studia z informatyki dziennie czy wieczorowo
  • Data: 2005-04-15 11:56:12
    Temat: Re: Studia z informatyki dziennie czy wieczorowo
    Od: "Darek" <d...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:14fe.00000090.425f93de@newsgate.onet.pl...
    > Planuję rozpocząć naukę informatyki na wieczorywych studiach na
    > Politechnice
    > Warszawskiej. Moje pytanie brzmi. Jak mają się studia wieczorowe do
    > dziennych?
    > Czy kończąć wieczorowo nauczę się fachu czy PW traktuje wieczorówkę raczej
    > jak
    > źródło dużych dochodów?

    Na pewno mozesz liczyc na dobry sprzet, kompetencje pracownikow i w miare
    wysoki poziom. Ale do dziennych nie ma zadnego porownania. Po prostu na
    dzienne dostaja sie najlepsi, wiec wykladowcy moga sobie pozwolic na
    trzymanie wysoko poprzeczki. Gdyby taka sama poprzeczka byla dla zaocznych
    to musieliby wywalac co roku 90% studentow. A wiadomo ze studenci zaoczni to
    czysta kasiora.