PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudenci zwolnieni z ZUS › Re: Studenci zwolnieni z ZUS
  • Data: 2005-04-20 16:05:35
    Temat: Re: Studenci zwolnieni z ZUS
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek" <Z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d45st9$svo$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > http://info.onet.pl/1083905,10,item.html
    > Co o tym sadzicie? Jak dla mnie bomba ;)

    A jak dla mnie kielbasa przedwyborcza, ktora bedzie oblozona masa obostrzen
    w przypadku realizacji - juz slyszalam, ze panstwo by sie i tak chcialo
    zabezpieczyc przed tym, zeby np.ojciec przedsiebiorca nie przepisal firmy na
    dziecko-studenta. Na pewno bedzie granica wiekowa, chyba studia dzienne,
    brak prowadzenia przedtem dzialalnosci gospodarczej etc. Takie plotki chodza
    po miescie, ale zobaczymy :)

    I.