PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?Re: Staranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?
  • Data: 2007-12-05 20:52:25
    Temat: Re: Staranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?
    Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Edek pisze:
    > Powiedzmy ze szukam pracy w innym miescie (miastach), a oferatach pracy
    > najczesciej nie jest napisane wynagrodzenie, firma prosi jedynie o
    > przesłanie CV + list, i da odpowiedz tylko do wybranych. Czy mozna
    > zadzwonic, albo napisac. i zapytac o przewidywane wynagrodzenie dotyczace
    > danego stanowsika?
    > Bo wiadomo gdybym aplikował w tym samym miescie, to zaden problem moge
    > czekac na to az odpowiedza i byc na rozmowie, i tam sie juz dowiedziec.
    >
    > A tak przy okazji, w przypadku gdy Aplikuje na jakies stanowisko w innym
> [...]

    Ja pytałam o wynagrodzenie, żeby wiedzieć czy opłaca mi się wyjeżdżać do
    innego miasta, chociażby na rozmowę (bo to też pociąga za sobą koszta).
    Jeśli się spodobasz to nie będzie miało znaczenia skąd jesteś jeśli masz
    gdzie mieszkać w miejscowości, w której starasz się o pracę, lub jeśli
    pracodawca gwarantuje mieszkanie.

    --