PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?Re: Staranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?
  • Data: 2007-12-06 19:43:25
    Temat: Re: Staranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fj89mk$o8c$1@nemesis.news.tpi.pl rheed
    <n...@n...com> pisze:

    > Wynagrodzenie moze byc glownym powodem dla ktorego chcesz pracowac ale
    > nie moze byc jedynym powodem. Jezeli dasz pracodawcy do zrozumienia ze
    > interesuje Cie tylko kasa to Cie nie przyjmie, bo oznaczalo to by ze
    > odejdziesz z pracy gdy konkurencja zaoferuje Ci np 200zl wiecej.
    Teoria teorią, ale nie rozumiem jaki ona ma związek z tym, co napisałem?

    > Wszelki klamstwa na rozmowie tez z reguly predzej czy pozniej wychodza na
    > jaw a potem jest wstyd.
    Sam nie doświadczyłem, ale na podstawie opowiadań przyjaciół, znajomych czy
    innych osób trudno mi powziąć wniosek, że pracodawcy oferując "ciekawą pracę
    w dynamicznie rozwijającej się firmie", "miła atmosferę pracy i atrakcyjne
    wynagrodzenie", "szerokie możliwości zdobywania doświadczenia i
    kwalifikacji" itp. bzdety potem się tego wstydzili.
    Oni się tego nie wstydzą nawet przedtem...

    --
    Jotte