eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpecjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!Re: Specjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!
  • Data: 2004-06-30 06:57:11
    Temat: Re: Specjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 29 Jun 2004 17:17:42 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >Pawel P.; <cbpbnk$7ai$1@mamut1.aster.pl> :
    >
    >> Nie rozumiem czym polacy sie tak bulwersuja. Przeciesz to normalna rzecz.
    >> Wszedzie na swiecie powoli odchodzi sie od etatu, na rzecz wlasnie
    >> wspolpracy.
    >
    >Może przedpiscy chodziło o to, że w/w firma nie daje na dzień dobry tej
    >informacji, co oznacza zmarnowanie czasu i pieniędzy na ew. bilety, a na
    >drugim spotkaniu beszczelnie wykorzystuje efekt polegający na tym, że
    >przyszły pracownik musi wybrać pomiędzy straconymi pieniędzmi, czasem i
    >nadzieją, a ciągnięciem tego dalej?
    >
    Ale dawkowanie informacji w zależności od "stopnia wtajemniczenia"
    jest normalne. Jeści na pierwszym spotkaniu było (rzucam ot tak) 1000
    osób, z czego na drugie zaprosili 100, a na trzecie zamierzają 20 to
    chyba lepiej (dla firmy), żeby taki "szczegół" poznało 100 a nie 1000
    osób, prawda ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1