eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpecjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!Re: Specjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!
  • Data: 2004-07-01 00:02:57
    Temat: Re: Specjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 30 Jun 2004 17:53:41 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >DT; <l...@4...com> :
    >
    >> Ale dawkowanie informacji w zależności od "stopnia wtajemniczenia"
    >> jest normalne. Jeści na pierwszym spotkaniu było (rzucam ot tak) 1000
    >> osób, z czego na drugie zaprosili 100, a na trzecie zamierzają 20 to
    >> chyba lepiej (dla firmy), żeby taki "szczegół" poznało 100 a nie 1000
    >> osób, prawda ?
    >
    >Dawkowanie informacji - ale tu nie chodzi o szczegóły procesu
    >technologicznego, czy projektu - tu chodzi o formę zatrudnienia - dla
    >niektórych jest to kluczowa informacja. Ale jedno muszę przyznać - to
    >życie weryfikuje różne podejścia do rekrutacji - jak zresztą widać
    >"tajemnica" rekrutacji do w/w firmy została ujawniona i ten, kto to
    >przeczyta, a nie będzie chciał zakładać DG, będzie omijał jej ogłoszenia
    >dalekim łukiem, niezależnie od zamieszczonych treści. ;)
    >
    No niekoniecznie, bo tylko krowa nie zmienia poglądów - firmy
    zmieniają zasady rekrutacji, więc nie warto z góry przekreślać szansy
    i nie odpowiadać na ogłoszenia.

    A'Propos - pamiętam, że trochę dyskutowaliśmy ok. 2 lat temu - mogę
    Cię spytać, czy po tamtym okresie znalazłeś zatrudnienie i na jak
    długo ? A teraz ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1