PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
  • Data: 2005-12-14 11:23:02
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciek Sobczyk [Wed, 14 Dec 2005 10:24:31 +0100]:

    > Też się pojawiają pikne kwiatki.

    Kwiatki to się pojawiają cały czas. W ramach reklaksu
    nawet czasami próbujemy zgadywać, który poradnik czy
    serwis internetowy dany agregat wykuł na pamięć przed
    pisaniem dokumentów czy rozmową :) Inna sprawa, że to
    coraz gorzej wychodzi bo na wszystkich te same brednie.

    > Znajoma wspominała mi o niedawno widzianym kandydacie
    > (jakieś stanowisko w liniach lotniczych). [...]
    > Ot i dowiedział się czegoś o sobie pan kandydat.

    Hihi niezłe :) Wiecie co? Ja jednak ten serwisik robię,
    pal licho, ale takie ewenementy są warte zachowania dla
    potomności. Może się zresztą przyda mocno szukającym -
    będą mieli możliwość sprawdzić czego NIE robić ;)

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*