PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
  • Data: 2005-12-14 11:20:49
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: kiesiewicz [Wed, 14 Dec 2005 12:06:48 +0100]:

    > mam wrazenie, ze jakby kazdy byl uczciwy i swoje wady
    > wymienial to bezrobocie w Polsce by siegalo +- 70% :)

    Mówisz, że pracownicy to aż takie pierdoły rzewne są...?
    No możliwe, nie wiem, nie zamierzam wnikać - ale powiem
    Ci jedno: ludzi bez wad nie ma, więc jak ktoś mi takowy
    kit próbuje wciskać, to automatycznie ląduje na samym
    końcu kolejki. No, powiedzmy że przed tymi, którzy są
    chodzącymi geniuszami w jakiejś dziedzinie i bardzo chcą
    pracować za 1000 brutto ;>

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET