PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
  • Data: 2005-12-14 13:39:39
    Temat: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiesiewicz" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dnp4p8$rr3$1@inews.gazeta.pl...
    >W artykule news:dnp3cd$lmi$1@inews.gazeta.pl,

    > mam, mam, a najwieksza alergie mam jak poradnikowiec siedzi od strony
    > rekrutujacego - przyznam sie, ze czasami chodze na "rozmowy rekrutacyjne"
    > ("dla jaj", "z ciekawosci", "a noz", wybierz co Ci pasuje) i ostatnio
    > mialem niezly ubaw jak pod koniec calego procesu rekrutant mowi do mnie:
    > "Wie Pan kazal dziadek wnuczce grac na fortepinia a ona nie umiala, ale
    > dziadek sie uparl i musial wnuczka zagrac" i patrzy sie na mnie
    > wyczekujaco, tez sie na niego patrze wyczekujaco i koles w koncu

    Heh :)
    Jeden moj znajomy poszedl tak na rozmowe "dla jaj", bo juz sie dowiedzial,
    ze firma jest do omijania. Na wszystko odpowiadal bardzo dobrze,
    podrecznikowo z wlasnym wkladem i szczeroscia. Az doszlo do pytania o to,
    jakie sa jego cele.
    Odpowiedzial z pelna powaga, ze jego ostatecznym celem jest zostac liczem.

    (Jesli ktos nie jest zapoznany z RPG: http://en.wikipedia.org/wiki/Lich
    (ang, obszerniejsze) lub http://pl.wikipedia.org/wiki/Licz)

    Sadzil, ze rekruterka sie zasmieje lub obrazi, jesli wie, o co chodzi lub
    zapyta, co to jest licz, jesli nie wie. Tymczasem ona go zastrzelila
    nastepnym pytaniem, zadanym z rownie kamienna twarza jak on wypowiedzial
    swoja kwestie. "W jaki sposob, wedlug pana, praca w naszej firmie moze panu
    pomoc osiagnac ten cel?"

    I.