PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta ITRe: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-18 21:53:28
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:dj3npk$ppp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na sprzecie musisz sie znac. Te role pelnia najczesciej ludzie po
    elektronice i/lub automatyce. Oprogramowanie wbudowane pisze sie bardzo
    czesto blisko sprzetu gdzie trzeba nieraz zejsc do assemblera, czyli znac
    architekture procesora i peryferiow. [...]

    Przymierzam się do specjalizacji - automatyka. Sęk w tym że nie znam
    rozmiaru rynku, a nie chciałbym zostać 'na lodzie' - nie chcę się więc wąsko
    specjalizować. Blok związany z automatyką, systemami
    informacyjno-decyzyjnymi + administracja systemem Unix wydaje mi się
    sensowną opcją, chociaż najbardziej pociąga mnie automatyka...