PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta ITRe: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-18 21:57:40
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian napisał(a):
    > Sęk w tym że google nie dokonuje analizy merytorycznej....
    > Generalnie można znaleźć tysiące ofert, a mnie chodzi o jakąś kompilację
    > opracowaną przez specjalistę od rynku pracy
    Tylko ze taki specjalista zazwyczaj opracowywuje taka opinie za
    odpowiednie wynagrodzenie.
    Nie rozumiem Twojego pytania. Bierzesz pierwsza-lepsza gazete z ofertami
    pracy, np poniedzialkowy dodatek do Wyborczej. Przegladasz jakie sa
    ogloszenia dla informatykow. Nastepnie przegladasz portale typu hrk.pl,
    jobpilot, pracuj.pl itp. Kolejny krok to przeszukanie archiwum tejze
    grupy pod katem odpowiednich slow kluczowych. Dodatkowo mozesz tez
    przejrzec grupe pl.comp.programming. Calosc zajmie Ci maks 1 wieczor i
    bedziesz wiedzial czego oczekuja pracodawcy od poszczegolnych
    specjalistow. Przy okazji pocwiczysz cierpliwosc i pracowitosc bo mysle
    ze tych dwoch cech oczekuje kazdy pracodawca.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl