PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwojowa praca... kilka refleksji...Re: Rozwojowa praca... kilka refleksji...
  • Data: 2007-07-03 13:43:32
    Temat: Re: Rozwojowa praca... kilka refleksji...
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli masz firmę, która otwiera low cost location w Polsce, to ta
    > lokacja stara się udowodnić, że rzeczywiście jest low cost, żeby jej nie
    > zlikwidowali i nie przenieśli do Indii.
    > A low cost ma to do siebie, że załoga dostaje mniej niż ludzie robiący
    > analogiczne rzeczy na zachodzie,
    >
    > Zamknięte koło firm, które mają niskokosztowe lokacje i dziwią się, że
    > mają rotację.

    Masz racje w wielu aspektach, z tym że ja pisałem o firmach typowo polskich
    a nie low cost locations firm zachodnich. W Polsce takie zjawisko może
    dotyczyć różnic kosztów Warszawa, Kraków vs np. Bytom i zarobki też bedą
    różne nawet w skali kraju, ale i tak nie oznacza to że w pracownika nie
    inwestuje się. Być może łatwiej w tańszej lokalizacji bo wynagrodzenia (i
    ich pochodne) tyle nie pożerają
    --
    Jackare
    Bytom