PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwojowa praca... kilka refleksji... › Re: Rozwojowa praca... kilka refleksji...
  • Data: 2007-07-05 07:59:57
    Temat: Re: Rozwojowa praca... kilka refleksji...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Jul 2007 15:41:12 +0200, "Jackare"
    <j...@i...pl> wrote:

    >ale piszesz to w oparciu o jakieś doświadczenia czy tylko własne odczucia,

    Przecież napisałem, jakie było działanie i jakie były skutki.

    >bo ja w oparciu o konretne doświadczenia powiem tylko tyle: bardzo byś się
    >zdziwił.

    Właśnei się nie zdziwiłem.

    >Zresztą tego typu ogłoszenia nie nadają się na proste, podstawowe stanowiska
    >bo nie są przez tych ludzi rozumiane i to tez piszę z doświadczenia a nie z
    >teorii czy własnych subiektywnych przekonań.

    Mhm. Napisz, że oferujsze dorbrą pracę w młodym, kreatywnym zespole za
    atrakcyjne wynagrodzenie.
    Ja napisze, że poszukuje wdrożeniowca, praca wymaga częstych wyjazdów,
    oferuję 3000zł na rękę i samochód służbowy oraz zgrany zespół ludzi
    pijących piwo.

    Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie.
    --
    ___________/ GG: 3524356