PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwojowa praca... kilka refleksji... › Re: Rozwojowa praca... kilka refleksji...
  • Data: 2007-07-05 08:39:19
    Temat: Re: Rozwojowa praca... kilka refleksji...
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mhm. Napisz, że oferujsze dorbrą pracę w młodym, kreatywnym zespole za
    > atrakcyjne wynagrodzenie.
    Ale ja nie piszę takich rzeczy. To też nie o to chodzi.

    > Ja napisze, że poszukuje wdrożeniowca, praca wymaga częstych wyjazdów,
    > oferuję 3000zł na rękę i samochód służbowy oraz zgrany zespół ludzi
    > pijących piwo.

    Wszystko zależy od tego kogo szukasz. Wg mnie z takiego ogłoszenia jest duża
    szansa, że otrzymasz nieodpowiedzialnego hedonistę - egocentryka, którego
    kręci jazda i zrzynanie służbowej fury, zaś większość zarobionych pieniędzy
    przepije w zgranym zespole piwoszy z dużą szansą że skutki piwkowania będą o
    porankach odczuwalne dla klientów.
    Jeżeli takiej osoby szukasz - ok, ale jeżeli nie mogą się zniechęcić
    wartościowi ludzie którzy np piwa jako sposobu na wolny czas nie akceptują.
    Nie ma co się licytować i tak się nawzajem nie przekonamy.
    --
    Jackare
    Bytom / Kraków