PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy o prace a zaległy urlopRe: Rozwiazanie umowy o prace a zaległy urlop
  • Data: 2007-05-31 08:41:14
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace a zaległy urlop
    Od: "Zsuzsa" <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

    > a dlaczego by miało mieć?

    Nie wiem dlatego zapytałem

    > przy ostatniej wypłacie.
    > jesłi tak to za jaki okres ?
    > ale o jaki okres chodzi?

    No właśnie nie wiem jak to obliczyć, rozwiązuję umowę z dniem 11.06.2007
    jestem zatrudniony od sierpnia 2005 roku, w tym roku niekorzystałem z urlopu

    Doczytałem też że przysługują mi dwa dni na poszukiwanie pracy ale czy w
    każdym przypadku
    tzn jak rozwiązanie nastąpi w wyniku porozumienia stron to również ?

    Jurek