PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy absolwenckiej › Re: Rozwiązanie umowy absolwenckiej
  • Data: 2004-01-27 23:57:45
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy absolwenckiej
    Od: "Mario" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykład: Jestem zatrudniona na umowę absolwencką na okres 12 miesięcy, po
    3
    > miesiącach znajduję pracę lepiej płatną etc. Czy umowę absolwencką mogę
    > rozwiązać w jakimkolwiek terminie ? Czy istnieje w tym przypadku okres
    > wypowiedzenia ? Jeśli tak to ile dni ?

    Nie wiem jak to jest formalnie, według prawa,
    ale ja miałem dokładnie taką samą sytuację.

    Urząd Pracy nie robił żadnych problemów.

    Powiedziałem pracodawcy, że za dwa dni mnie już nie ma,
    bo znalazłem pracę na normalny etat, i na tym się skończyło.

    (Był wkurzony, że zostawiłem go trochę "na lodzie", ale nowy
    pracodawca szukał ludzi na gwałt - więc od szybkosci też zależało
    to czy nową pracę dostanę).

    Dwa dni później pracowałem już w innej firmie.

    Do Urzędu Pracy trzeba było tylko zanieść umowę o pracę
    (taki postawili warunek - umowa o pracę, aby nie zwracać
    wcześniej pobranych pieniędzy czyli stypendium stażowego.
    W przypadku innej umowy (zlecenia/o dzieło) trzeba pieniądze zwrócić)

    Mario.