PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy absolwenckiej › Re: Rozwiązanie umowy absolwenckiej
  • Data: 2004-01-28 11:42:39
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy absolwenckiej
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bv5849$5ij$1@news.polbox.pl...
    > Witam!
    >
    > Przykład: Jestem zatrudniona na umowę absolwencką na okres 12 miesięcy, po
    3
    > miesiącach znajduję pracę lepiej płatną etc. Czy umowę absolwencką mogę
    > rozwiązać w jakimkolwiek terminie ? Czy istnieje w tym przypadku okres
    > wypowiedzenia ? Jeśli tak to ile dni ?

    Pomiędzy Tobą a Pracodawcą jest normalna umowa o pracę. Dla Ciebie nie ma
    znaczenia, że pracodawca
    zawarł umowę z urzędem pracy na zatrudnienie absolwenta. Rozwiązujesz umowę
    normalnie - tak jak przewiduje
    kodeks pracy. A pracodawca prawdopodobnie na Twoje miejsce będzie musiła
    znaleźć sobie innego absolwenta...

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski