PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: 08 Aug 2003 00:39:19 -0700

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> writes:

    > Ja nie bede mial satyfakcji. Ale jak widzisz bardzo wiele osob tego oczekuje
    > i nie widze powodu, dla ktorych firmy sie przed tym bronia. Jak chca dostawac
    tak, tylko ze w Polsce w tej chwili to jest nadmiar pracownikow a nie
    pracodawcow, tak wiec to ci ostatni moga sobie dyktowac warunki,
    ergo isc po jak najmniejszej linii oporu.

    zreszta, tak jak juz pisalam - te odpowiedzi moim zdaniem niczemu nie
    sluza, oprocz upasania ego. z mojego punktu widzenia nie robi mi
    roznicy, czy dostane odpowiedz negatywna, potwierzenie emaila czy nie
    dostane nic. liczy sie bowiem, czy zostane zaproszona na rozmowe.

    reszta ma w zasadzie zadne znaczenie. kwestia oczekiwan i nastawienia,
    nic wiecej.

    > Druga sprawa to to o czym pisalem wczesniej czyli olewanie wszelkiej
    > korespondencji - uwag krytycznych, propozycji zmian, zgloszen bledow itp. Tu
    > rzeczywiscie musi siedziec zywy gosc no ale chyba Agore albo IBM Polska stac
    > na 1 czy 2 etaty dodatkowo?

    nie mieszaj regularnej korespondencji z klientami czy zbierania
    feedbacku ze strony www z potwierdzaniem otrzymania CV w procesie
    rekrutacji.

    to sa rozne rzeczy.
    --
    Nina Mazur Miller