PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcyRe: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Date: Sun, 04 Sep 2005 14:01:36 +0200

    Re to: vertret [Sun, 4 Sep 2005 13:14:56 +0200]:

    > To może mnie wynajmiesz za niewielka opłatą? :)

    Znaczy ja mam Tobie placic za pomoc, czy Ty mi za zabawe? ;))

    > W nastepny weekend bede mial 40 lat, więc może jak sie nie
    > ogole i przygarbie to mnie wezmą za starszego?

    Raczej za "wczorajszego"... ;)

    > Teraz też właśnie pracuje i jem jednoczesnie obiad, bo musze
    > zarobić na wódke na urodzinowym spotkaniu :) Szwagry lubia
    > wypić :)

    Hehe to widze ze nas tu takich zmuszonych sytuacja wiecej? ;>

    > A na czym ten eksperyment ma polegać?

    No dobra, to bedzie kawalek powaznie...

    Przez jakis czas robilam sobie eksperymenty pt. czy dzialajac
    w odpowiedni sposob mozna diametralnie zmienic swoje szanse na
    rynku pracy, bez inwestowania wiekszych pieniedzy, nie majac
    rewelacyjnej CVki ani "plecow". I wyszlo mi ze mozna.

    Kolejny eksperyment mial polegac mniej wiecej na tym samym,
    ale w odniesieniu do grupy ~50-latkow. I tu zaczelam miec
    ZONKa, bo niestety ale wlasnie moj zdecydowany brak wygladu
    50-latka nie pozwala mi w zaden sposob wykorzystac wiekszej
    czesci mozliwosci, jakie faktyczni 50-latkowie posiadaja...
    Bo niestety, CV + LM to nic w porownaniu z osobista rozmowa
    i spotkaniem twarza w twarz.

    A ze w tym czasie najpierw sie byczylam z bardzo stanowczym
    postanowieniem, ze nigdy wiecej wlasnej dzialalnosci ;> i na
    zleceniach sobie spokojnie bede zyc, a potem nagle mi palma
    odbila, spotkalam wyjatkowo odpowiedniego wspolnika i mielismy
    pomysly, ktore az krzyczaly "no zrealizuj mnie!!!" i galopem
    zmienilam postanowienie... Coz. Nie wyszedl eksperyment...

    Kira