PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM - co i jak :) › Re: Re[2]: LM - co i jak :)
  • Data: 2005-02-16 20:36:09
    Temat: Re: Re[2]: LM - co i jak :)
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm.. troszke mam pojecie.. ale moze ktos sie jeszcze wypowie co
    > powinna umiec/czym sie zajmuje asystentka (tylko powaznie:))

    Hmm.. no dobra. Powiem to. Byłam 2 lata asystentką. (AAAA!!!!!! Nie chciałam
    tego mówić!! :) ). I nie chcę tego pamiętać. Co więcej - odeszłam sama, na
    własne życzenie, nie mając w zanadrzu innej pracy. Tak mnie wykończono.
    Psychicznie. Nie, nie jakimś tam mobbingiem itd, nic takiego nie było. Ale
    samą pracą jako taką, traktowaniem mnie przez przełożonych itp...
    Ja nie wspominam tej pracy w żadnym wypadku miło (choć ludzi i nawet
    wszystkich 5 szefów miałam "w miare" okej).
    W każdej chwili, moge sie gdzies załapać na asystentke bo mam ponad 2 letnie
    doswiadczenie na tym stanowisku w b. duzej firmie. Ale nie che, bo jak sobie
    przypomnę moje "chwilowe załamania" (podczas których zdarzało mi się
    siedzieć w łazience i płakać) - odechciewa mi się totalnie pracy jako
    serkeretarka czy asystentka.
    Ale dla pocieszenia: nie wszędzie jest tak żle. Może ja tak trafiłam.
    Znajoma jest asystentka w b. duzej firmie i jest zachwycona swoją pracą. Bo
    naprawde ma ciekawą.
    Z czasem zobaczysz sama, nie bedzie zle :)
    Trzymam kciuki.