eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM - co i jak :)Re: LM - co i jak :)
  • Data: 2005-02-16 21:10:07
    Temat: Re: LM - co i jak :)
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Zaleznie od potrzeb firmy i szefa, wchodzi w to:
    > - ukladanie i pilnowanie terminarza spotkan, organizowanie czasu szefa,
    > pamietanie o wszystkim i przypominanie w odpowiednim momencie
    > - przygotowywanie materialow typu dane, prezentacje i posiadanie ich pod
    > reka do podania, gdy beda potrzebne
    > - zarzadzanie korespondencja (ewidencja, odpisywanie)
    > - zalatwianie spraw typu "prosze zarezerwowac hotel", "prosze potwierdzic
    > moj udzial w tamtym spotkaniu", "prosze mi znalezc namiary na taka a taka
    > osobe", "prosze mi znalezc te a te dokumenty", "prosze tej a tej osobie
    > przekazac taka a taka informacje" itp.
    > - protokolowanie przebiegu spotkan, przepisywanie tego na czysto,
    > sporzadzanie notatek z rozmowy
    > - czesto - bycie takze tlumaczem podczas spotkan i tlumaczenie
    > korespondencji

    Wszystko prawda. Przed przeczytaniem tego nie zdawałem sobie sprawy,
    co ta dziewczyna biedna musi u mnie robić... Wiem tylko, że jest to
    tak wygodne, że grzecznie słucham co i kiedy mam robić. I kto tu komu
    wydaje polecenia? :-D No, może za wyjątkiem "jak" zrobic, bo jednak
    decyzje tam, gdzie mnie posyła, podejmować muszę sam ;). A
    przynajmniej te ważniejsze, bo drobiazgami mnie nie zasmuca.
    Zaprawdę powiadam wam, asystentka ważną osobą w firmie jest...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1