PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM - co i jak :) › Re[2]: LM - co i jak :)
  • Data: 2005-02-17 09:05:36
    Temat: Re[2]: LM - co i jak :)
    Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

    m> Jagódko, jeśli o przyjęciu ma zdecydować fakt złożenia CV i LM, to
    m> _IMHO_ ten LM jest i tak fikcją. _IMHO_, jeśli tylko unikniesz w nim
    m> jakichś podstawowych błędów, to i tak zostaniesz przyjęta. Z całym
    m> szacunkiem, naprawdę, bo nie mam najmniejszego zamiaru Ciebie, czy faktu
    m> otrzymywania pracy przez znajomości krytykować.

    Hmm.. ale ja nie otrzymuje tej pracy "po znajomosc".. ja nawet nie
    znam osob ktore rekrutuja.. znam Dyrektora ale znam go jedynie z
    pracy...
    Oni poszukiwali Asystetnki/a , polecono mnie po rozmowie z moimi
    zwierzchnikami, po zasiegniecie opini o mnie... bo wykazalam sie
    dobra organizacja pracy etc...
    Zwrocono sie do mnie z propozycja... CV i LM nie skladam "dla
    formalnosci"... :) to tak dla formalnosci wyjasniam :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Jagodka

    mailto:j...@g...pl