PracaGrupypl.praca.dyskusje[ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    From: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Date: Mon, 12 Jul 2004 12:43:48 +0200

    marcins wrote:

    > hehe no tak. niedlugo dojdzie do tego ze jesli spod GUI nie da sie
    > zrobic czegos to system jest _do bani_. ludzie czy wy potraficie
    > cokolwiek skompilowac ? znalesc problem czemu sie nie kompiluje ? nie po
    > co ...skoro sa 'apty' i poldki ( co to za dziwo to nie wiem )
    > ehh a potem kupa 'ynformatykow' ze biegla znajomoscia linuxa..

    He, he, nie mam pojęcia o czym gadasz, ale mnie ubawiłeś ... :-D Nie
    będę się na ten temat rozwodził, bo NTG. Przypomniał mi się niedawny
    post z p.r.h.n.'u :

    <cycat>

    Re: co jest blizsze Red Hatowi Enterprise?
    From:
    Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl>
    Date:
    Wed, 5 May 2004 00:29:45 +0000 (UTC)
    Newsgroups:
    pl.rec.humor.najlepsze

    [ From : Łukasz Horodecki <d...@g...ppl>
    ]
    [ Subject : Re: co jest blizsze Red Hatowi Enterprise?
    ]
    [ Newsgroup: pl.comp.os.linux
    ]
    [ Msg-ID : <2...@u...valis.net>
    ]

    ------------- Poczatek -------------

    Dnia 27-04-2004 o 00:12, tommy <b...@e...com> napisał(a):

    > Daruj sobie redszmatę, zainstaluj prawdziwego Linuksa -- Slackware.

    Twoje hardkorowe haksorstwo rozpala mnie do białości. Szaleję za Tobą!

    > tommy

    da.killa

    </cycat>

    Marcins, szalejemy za Tobą, hardkorowy haksorze. :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz