PracaGrupypl.praca.dyskusje[ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
  • Data: 2004-07-12 10:37:27
    Temat: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Od: "motto" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marcins" <m...@c...pl> wrote in message
    news:cctlbm$si5$1@inews.gazeta.pl...
    > hehe no tak. niedlugo dojdzie do tego ze jesli spod GUI nie da sie
    > zrobic czegos to system jest _do bani_. ludzie czy wy potraficie
    > cokolwiek skompilowac ? znalesc problem czemu sie nie kompiluje ? nie po
    > co ...skoro sa 'apty' i poldki ( co to za dziwo to nie wiem )
    > ehh a potem kupa 'ynformatykow' ze biegla znajomoscia linuxa..
    A ja kocham urpmi. Wiem, wiem, lama jestem bo uzywam lamerskiego Linuksa.
    Widzisz, myslacy czlowiek chodzi na skróty i mimo, ze raczej nie uzywam
    drake'ów w MDK, to uwazam go za dobry system. A urpmi uwielbiam.

    ps. to ze preferuje MDK, nie znaczy ze nie widzialem na oczy (czyt.
    administrowalem/administruje) innych distro - informacja po to, abys nie
    wyciagal zbyt daleko idacych wniosków.
    ps2. niestety nawet w MDK niezadko trzeba samemu coc skompilowac. :>
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623