PracaGrupypl.praca.dyskusje[ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
  • Data: 2004-07-12 10:59:48
    Temat: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Od: marcins <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Hosowicz wrote:

    > He, he, nie mam pojęcia o czym gadasz, ale mnie ubawiłeś ... :-D

    wiec po co zabierasz glos ? ja sie nie wypowiadam na tematy ktorych nie
    znam. jak bys wiedzial co nieco to slack wlasnie na serwer jest dobrym
    rozwiazaniem ( aby rozwiazac twoje watpliwosci moj pierwszy slack to
    2.2.0 - RH i innnych nie bylo )

    > Marcins, szalejemy za Tobą, hardkorowy haksorze. :-D

    a tego to nie rozumiem..do czego pijesz ? czy ja ( specjalnie
    zacytowalem ) pisalem o tym czy slack/whatever jest gorsze/lepsze ? bez
    flame-wars ( bo to nie ta grupa ). chodzi o prace. wiec jesli ktos gada
    glupoty ( server a sprawa automatycznego upgrejdu ) to sie wypowiadam.
    takie gento ( GUIowe ) na desktop jak najbardziej. ale na server cos do
    dziala i to dobrze.

    m.