PracaGrupypl.praca.dyskusjeREAL - znów pytanie. › Re: REAL - znów pytanie.
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: REAL - znów pytanie.
    Date: Mon, 26 May 2003 19:45:17 +0200

    Gosiaczek napisał:

    > urlopy... czlowieku tam jest taka rotacja pracownikow ze nie zdazysz nabyc
    > prawa do urlopu... szczegolnie wlasnie na tych roboczych stanowiskach...

    Zdaję sobie sprawę:

    - raz, że godziny pracy takie, że wal człowieku głową o ścianę -
    praktycznie za miastem [troszkę za pętlą na Okęciu] - albo zrywać się na
    4-5 [jak dla mnie wychodzić o 2-3], albo wracać o 1 [koniec pracy
    TEORETYCZNIE o 22, ale trzeba uporządkować-ciekawe co to znaczy-
    stanowisko pracy]. Osobiście wolę pracować na 3 zmiany, bo wtedy jakoś
    udaje się skorzystać z normalnej komunikacji;

    - zbytnia miłość do pracownika, przejawiająca się w dumnych hasłach
    [tego nie lubię], lekkie praniu mózgu [żeby pracownik nie miał czasu
    zbyt dużo sam myśleć], druga umowa na czas nieokreślony [!!!], sposób
    tej rekrutacji czyli piękne perspektywy w ogłoszeniach i spęd, na którym
    można się było dowiedzieć, że pozostały SAME ODPOWIEDZIALNE STANOWISKA,
    tudzież ściąganie ludzi skąd tylko się da [UP i ogłoszenia] --> widomy
    znak, że istnieją jeszcze zawody, w których ludzie nie chcą pracować. ;)

    Ale podobno wszystko jest dla ludzi, a i wszystkie znane mi hipermarkety
    jakoś sobie dają radę, więc może jednak da się tak żyć?

    Flyer