PracaGrupypl.praca.dyskusjeREAL - znów pytanie. › Re: REAL - znów pytanie.
  • Data: 2003-05-26 23:12:49
    Temat: Re: REAL - znów pytanie.
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@o...pl napisał:

    > Pracuję w realu od 4 lat jako sprzedawca na 0.5 etatu. Pracuję po 4 godziny
    > dziennie. Dwa dni w tygodniu są wolne. To nieprawda że tam się pracuje cały
    > dzień. Tego typu bajeczki wymyślają "wyznawcy" Leppera i jemu podobnych. To
    > prawda że czasem trzeba zostać dłużej ale to się zdarza przed świętami albo
    > przed inwentaryzacją.

    Ja akurat nie powtarzam takich bajeczek. Ot, było spotkanie, na którym
    było powiedziane:

    - pracownicy pracują 40h tygodniowo, ale przeliczeniowo - dla mnie to
    mogło oznaczać, że w dzień pracują dwie zmiany w przedłużonym czasie -
    to akurat nie problem;

    - godziny pracy rozpoczynania pracy i jej kończenia [w zalezności od
    zmiany oczywiście] były przekazane przez pracownika Real'a na spotkaniu
    rekrutacyjnym;

    Pójdę na spotkanie i obaczym ;).

    Flyer