PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zaplate i umowe › Re: Pytanie o zaplate i umowe
    From: "Lewy" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o zaplate i umowe
    Date: Fri, 24 May 2002 23:22:07 +0200

    news:0d33.0000088a.3cee81cb@newsgate.onet.pl...

    > [...]
    >
    > W umowie jest jeszcze zapis: "Zamawiajacy w terminie 7 dni od daty
    podpisania
    > protokolu odbioru moze przedstawic liste problemow do uzupelnienia.
    Wykonawca
    > ma 14 dni na uzupelnienie brakow i bledow.". To chyba zalatwia sprawe tej
    > gwarancji, bo wynika z tego, ze w ciagu pierwszego tygodnia od odebrania
    moga
    > jeszcze czegos chciec. Dalej nie bardzo wiem czemu ma sluzyc w praktyce ta
    12-
    > miesieczna gwarancja.
    >
    > Kyrzsiek

    ano temu zebys po wzieciu kasy nie zniknal nie wiadomo gdzie
    jak zapewne wiesz programy (tu kod strony) dzialaja roznie z roznymi
    uzytkownikami
    twoj pracodawca chce miec pewnosc ze po jakims czasie nie wynikna jakies
    dziwne
    bledy lub niedopatrzenia...
    jak ja podpisuje umowe z klientem sam mu proponuje taki punkt w umowie
    wtedy jest sie bardziej wiarygodnym - klient ma pewnosc ze podchodzisz
    powaznie
    do wykonania strony, ze nie robisz tego "na odwal"...