PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zaplate i umoweRe: Pytanie o zaplate i umowe
  • Data: 2002-05-24 18:09:15
    Temat: Re: Pytanie o zaplate i umowe
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Normalne - i chodzi i ewentualen poprawki jak coś nie działa i tak dalej.
    > Ale TYLKO o to. Dlatego - żeby się zabezpieczyć - ja bym jeszcze dopisał tam
    > coś, co by uściślało ową gwarancję. To po to, żeby nie było sytuacji takiej,
    [...]

    W umowie jest jeszcze zapis: "Zamawiajacy w terminie 7 dni od daty podpisania
    protokolu odbioru moze przedstawic liste problemow do uzupelnienia. Wykonawca
    ma 14 dni na uzupelnienie brakow i bledow.". To chyba zalatwia sprawe tej
    gwarancji, bo wynika z tego, ze w ciagu pierwszego tygodnia od odebrania moga
    jeszcze czegos chciec. Dalej nie bardzo wiem czemu ma sluzyc w praktyce ta 12-
    miesieczna gwarancja.

    Kyrzsiek