PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
  • Data: 2003-06-07 14:13:37
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: "Genius" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbsc1v$gih$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A jak za takie pieniadze maja przezyc rodziny z np.2 dzieci?? Ciekawe czy
    > nasi slawni ekonomisci potrafili by na to odpowiedziec? pozdrowko

    A po co maja na to odpowiadac. Ewo, nie zabieraj im czasu, przeciez chyba
    doskonale zdajesz sobie sprawe z tego, ze oni musza wyzywic kawiorem swoje
    dzieci ;)... Gdzie Ci taki doktor ekonomii bedzie patrzyl na zuczki, skoro
    jeszcze tyle miejsc w swiecie jest do zwiedzenia do podziwiania, a on ma w
    portfelu ... cholera ... tylko 4000 zl ;P.

    Nie wiem jak Wy, ale ja mysle, ze do pieca dokladaja stawki na ZUS, ktore
    trzeba placic za pracownika. Kto da wiecej? :)