PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
  • Data: 2003-06-07 10:17:34
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja bym się cieszył jakbym miał tyle kasy! Wynajmujemy w 3 osoby mieszkanie
    > Lublinie gdzie studiuję. Od rodziców dostaję mas 600zł na wszystko. I
    żyję.
    > Z tego 1000 to bym sobie jeszcze 400 odłożył. Nie wiem jak Ty żyjesz, może
    > krewetki codziennie jadasz i popijasz szampanem, co?

    Nie mówię o tym, że nie można studiując i mając rodziców, co dają 600 zł /
    m-c przeżyć.

    Chodziło mi raczej o taką sytuację, kiedy nie masz, na kogo liczyć, a masz
    mieszkanie, które cudem udało Ci się zdobyć. Wyobraź sobie np. sytuacje, w
    której po skończeniu studiów zatrudniają Cię za 1000 zł gdzie chciałbyś się
    od uzależnic od rodziców. A idąc na te studia wydawało Ci się ze to jest
    przyszłość, bo czytałeś gazety i oglądałeś TV gdzie statystyki mówiły o
    super przyszłości po studiach. Nie chce nikomu zasiać tzw. "dolinki", ale
    jestem najzwyczajniej wkurw.... na to jak społeczeństwo polskie jest
    podzielone, jak się tutaj traktuje człowieka itd. Bangladesz jest chyba
    lepiej cywilizowany od nas. Słuchajcie jak czytam te brednie w wyborczej,
    testy na optymistę/ pesymistę to nie mogę po prostu. Wydaje mi się, zę taki
    optymista bardzo szubko może się stać pesymistą, bo jak dlugo można
    oklamywac samego siebie? Uff ale sie napisalem.