PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
  • Data: 2003-06-07 22:09:33
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbtmrn$acv$1@news.onet.pl...
    > Genialny pomysl jak masz 22 lata, konczysz studia i praktycznie dopiero
    > startujesz w dorosle zycie.
    > Tylko czy powiesz to samo osobie 30-, 40- albo 50-letniej, ktora ma na
    > utrzymaniu rodzine? Czy majac zone i dziecko rzeczywiscie bylbys sklonny
    > wynajac mieszkanie o nienajlepszym standardzie na spolke z 3 innymi
    osobami?

    Pytanie nie dotyczyło rodzin tylko jednej, jak sądzę młodej, osoby. W
    przypadku osoby z rodzią prawdopodobnie dochodzą jeszcze świadczenia
    socjalne na dziecko i zasiłek dla żony, jeśli nie pracuje. Jeśli pracuje, to
    kwota, załóżmy, podawaja się do 2000. Wiem, wiem, niewiele na trzy osoby ale
    to nie ja stworzyłem chorą gospodarkę, która chciałaby do przodu ale nie
    może, w imię "sprawiedliwości społecznej" i "wyrównywania szans". Nie jestem
    Pomysłowym Dobromirem, by każdemu coś proponować, przykro mi.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++