PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "someone_else" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Sat, 15 Jan 2005 09:42:55 +1100

    "tiras" <t...@o...pl> wrote in message
    news:cs8us4$lvj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "someone_else" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Najpierw to sie zorientuj dobrze czy będziesz miał tu robote. Bo to że
    masz
    > wykształcenie wyższe to wcale nie gwarantuje że dostaniesz dobrą pracę.

    Zgadzam sie.............. tak samo w AU.

    > "menagerów" i ekonomistów to jest w polsce jak psów i tylko nieliczni z
    > nich pracują za prawdziwe pieniądze. Rekrutacja w Polsce to jest
    licytacja -
    > kto chce mniej tego przyjmują. Oczywiście nie wszędzie tak się dzieje ale
    > takie jest przeważnie podejście "pracodawców" - wymagać jak najwięcej -
    > zapłacić jak najmniej.

    Tak samo w AU jak i na calym zachodzie.

    >Mam troche znajomków po kierunkach "biznesowych"
    > informatycznych itp. i wcale z pracą nie mają tak łatwo.
    > Oprócz tego wszechobecna korupcja i "kolesiostwo". Większość rzaeczy
    > załatwianych po znajomości.

    Tutaj tez. Jak szukalem lepszej pracy poltorej roku temu to najpierw do
    koloegow i znajomych. To jest normalna sprawa bo wiekszosc prac nie jest
    'reklamowanych'.

    > Nie chce Cie zrażać i życzę Ci powodzenia, ale tak mniej więcej to wygląda
    > tym skorumpowanym kraju.
    > Twoim ogromnym atutem jest język i "obycie" w świecie i tak jak Ci
    napisała
    > koleżanka Immona powinieneś raczej szukać wśród poważnych międzynarodowych
    > firm. Obmacaj dobrze temat, może przez znajomych w polsce, internet itp.
    > A jeśli nie uda Ci sie zostac "menagerem" to zawsze mozesz zostac
    truckerem
    > ;-)

    hahaha. Tak bede szukal i juz mialem rozmowy z paroma firmami ale kazdy mi
    powiediala ze podobam im sie ale musza mnie zobaczec osobiscie. Nie dziwie
    sie temu bo ja nie szukam pracy jako dyrektor firmy. A jako menager totez
    nie. Fakt prowadzilem druzyne w pracy i bylem glowny kontak od pare
    projektow ale to nie menager............ tylko 'team leader'.