PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanieRe: Pytanie
    From: "someone_else" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Sat, 15 Jan 2005 09:27:15 +1100

    "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> wrote in message
    news:r26gu05knfhpi7uj5iu1gam9juf7b34da8@4ax.com...

    > oj nie.. sporo moich znajomych a takze osob z rodziny mialo okazje
    > pracowac za granica.. i wiem co mowie..

    Pracowali legalnie czy na czarno??? Duza roznica.
    A ja mieszkam w Australii 17 lat i tez wiem co mowie. Jak ludzie chca
    wyjechadz za granice i pracowac niech to zrobia. To jest naprawde dobre
    doswiadczenie ktore otworzy ci oczy. Mam przyklad moje zony. Ona mieszka w
    Australii 3 lata i kompletnie zmienila zdanie o zachodzie. Teraz juz wie ze
    jest tak samo jak w Polsce............... jak cos chcesz to trzeba na to
    zapracowac, nikt ci nie da.
    I mysle ze tak samo uwaza 'Immona' co tez odpowiedziala na ta dyskusje.