PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzerwa w pracy! › Re: Przerwa w pracy!
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przerwa w pracy!
    Date: Thu, 08 Nov 2007 22:05:25 +0100

    ps pisze:

    > Moze on sam nie wie z czym to ma byc zgodne. I co z tego - ma prawo nie
    > wiedzieć, więc pyta, tak?
    > A jesli konstytucja to reguluje - to wlaśnie on tego szuka. A jesli nie
    > wie z czym to ma byc zgodne - to wlasnie tutaj pyta i oczekuje odpowiedzi.

    No nie róbmy sobie jaj. Dorosła osoba zaczynająca pracę przynajmniej
    powinna wiedzieć jakie dokumenty regulują te sprawy.
    A poza tym jak nie wiedział to powinien się dowiedzieć na BHP które jest
    obowiązkowe.

    > Nie rozumiem co dla Was nie jest jasne w jego pytaniu.

    Dla mnie nie jest nie czytelne: poco ta odległość szatni itp, a brak
    wyjaśnienia jak tak naprawdę jest z tą przerwą: czy jest to przerwa czy
    pracują te 8h 15min.

    > Jakby napisał, że chodzi o Kodeks Pracy, to pewnie byście się zapytali:

    Czepiasz się.