PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzerwa w pracy! › Re: Przerwa w pracy!
  • Data: 2007-11-08 20:52:07
    Temat: Re: Przerwa w pracy!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fgvrts$fp3$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Zgadza się, toteż na wpół piśmienny młot dowie się, że jest młotem.
    > Jeśli zaś jest młotem do kwadratu, to się za tę wiedzę obrazi.

    Ledwo napisałem i już jest dowód słuszności.
    Zobacz sobie:

    Zadałem sobie trud aby domyślić się co prostak-wątkosprawca miał na "myśli"
    w swym bełkocie (właściwa konfiguracja czytnika MSOE i prawidłowe cytowanie
    także zresztą przekroczyły jego mozliwości intelektualne), sprawdziłem w
    ustawie i komentarzach, poświęciłem czas i odpowiedziałem.
    Powtórzę - masz słuszność, usenet jest po to, aby się czegoś dowiedzieć. Ja
    się np. po raz któryś dowiedziałem, że straciłem czas odpowiadając chamowi.
    Chyba się w ogóle nie uczę... ;)

    --
    Jotte