PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzerwa w pracy! › Re: Przerwa w pracy!
  • Data: 2007-11-08 21:44:32
    Temat: Re: Przerwa w pracy!
    Od: ps <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Jedziesz po bandzie trochę.
    > Pracownik nie wie, że istnieje coś takiego jak prawo pracy??

    Byc może wie - w takim razie "Tomek" (ten, co nie wiedzial) po co się
    pyta - skoro pytanie jest takie oczywiste i dotyczy PP. Po co sie pyta
    skoro kazdy to wie?
    O tym wlasnie piszę - że wiekoszośc ludzi ma świadomośc czego dotyczy
    pytanie. Z wyjątkiem tej wąskiej grupy, która musi sie upewnić, czy
    czasem nie chodzi o wspomniane "piramidy"!

    > Pytania sklecić sensownie nie umie?

    Usenet nie jest tylko dla ludzi inteligentnych i szybko myślacych. Nie
    oczekujcie ze wszyscy sa na Waszym poziomie. Mamy tu caly przekroj
    spolecznstwa.

    [...]
    > I tu masz poniekąd rację.
    > Ja mu napisałem, że jest zgodne (i to jest prawda).
    > I co? Warto było się starać i czas tracić dla chama?

    Masz racje - ale to sie okazalo pozniej.

    > No, to masz problem.
    > Zrób z nim coś, bo nerwica będzie jak nic, albo i co gorszego. ;)

    Tak juz mam - staram sie naprawiac to bagno, hehe

    A nawiasem:

    > Zrób z nim coś, bo nerwica będzie jak nic, albo i co gorszego.

    Analogicznie do pierwszego postu Tomka (nie mylić z Tomaszem - to kto
    inny), mógłbym odpowiedzieć tak:

    > Zrób z nim coś,

    Ale co? Mam sie domyślić?

    > bo nerwica będzie jak nic, albo i co gorszego.

    Ale co gorszego? Ile razy mam Wam tłumaczyc ze nie zamierzam sie
    domyslac co macie na myśli...

    Reasumując - moim zdaniem, sa pewne rzeczy na tyle oczywiste, ze czasem
    nie ma sesnu łapac ludzi za słówka. No chyba ze komus to sprawia
    przyjemność... Ale to juz inna bajka.
    Dobranoc,