eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzekazanie obowiazkow?Re: Przekazanie obowiazkow?
  • Data: 2004-03-05 11:11:17
    Temat: Re: Przekazanie obowiazkow?
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witaj,
    zastrzegam, ze to co ponizej jest moim subiektywnym zdaniem i nigdy nie
    szukalam potwierdzenia moich przemyslen (w tym temacie) w przepisach prawa.
    Nie bylo takiej potrzeby...

    Zatem, poprzez przekazanie obowiązków (a raczej stanowiska - w Twoim
    przypadku) rozumiem przekazanie wszystkich spraw, materiałów, dokumentów,
    środków trwałych Tobie wcześniej przekazanych w użytkowanie, pieczęci i
    stempli. Wg mnie powinno miec ono forme papierowa, i uczestnikami takiego
    protokolu przekazania sa zazwyczaj trzy osoby:przyjmujacy, przekazujacy i
    osoba trzecia (obserwator). Wszyscy podpisuja taki protokol, sporzadzony w
    trzech egzemplarzach (lub wyjatkowo w czterech , jesli szef sobie zyczy).

    Nie wydaje mi sie, aby pracodawca mial prawo do zmuszenia Cie, abys nauczyl
    wszystkiego swego nastepce.... Piszesz protokol, zdajesz lub przekazujesz
    wszystko co wyszczegolnione i idziesz do domu, wszystko co ponadto to Twoja
    dobra wola.

    Pozdrawiam
    Ewa (Krakow)
    GG4429837


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1