PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzejście z etatu na własną działalnośćRe: Przejście z etatu na własną działalność
  • Data: 2008-07-10 09:37:21
    Temat: Re: Przejście z etatu na własną działalność
    Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

    atlanticus wrote:
    > Chciałbym poczytać jeszcze Wasze wrażenia, pomoże mi to w podjęciu
    > ostatecznej decyzji :)
    Oczywiście, że dobrze jest pracować dla siebie (jeszcze lepiej, kiedy
    inni na Ciebie pracują) więc ja polecam. Ale jedno musisz mieć dobrze
    zapewnione: płacących klientów. Pracodawca, mimo wszystkich swoich wad
    ma tę zaletę, że kupuje twoje usługi przez cały miesiąc i musi za nie
    zapłacić, bo wisi nad nim kodeks pracy.

    Na własnej działalności sam sobie klientów szukasz i sam prosisz klienta
    o uregulowanie płatności. Przemyśl naprawdę, czy masz tych klientów,
    którzy Ci _zapłacą_ 10kPLN. Aha, liczy się wpływ środków na konto, a nie
    fakt przyjęcia faktury.

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?