PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o ocene CV i LM › Re: Prosze o ocene CV i LM
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze o ocene CV i LM
    Date: Thu, 10 Nov 2005 15:19:14 +0100

    CV
    1. wykształcenie chronologicznie ale w drugą stronę. Ważniejsze jest że
    skończyłeś studia niż podstawówkę:)
    2.doświadczenie zawodowe - w pierwszym przypadku pracowałeś miesiąc, a w
    drugim jeden dzień? coś mało powaznie to brzmi
    3. punkty do cv raczej ok, język wypowiedzi też ok. tylko ze przy małym
    doświadczeniu rozpisujesz się na dwie strony? imho streść, na jedną
    kartkę.
    LM
    1. "Myślę, że ...." lepiej zmienić na "jestem osobą" albo też "uważam, że
    moje osoba".
    zresztą zamiast na początku pisać co myślisz, napisz : wiem, umiem,
    potrafię. o swoim zdaniu możesz poinformować póxniej
    2. pomieszanie czasów - czasem piszesz w czasie przeszłym, czasem
    teraźniejszym. chodzi ci o to że robiłeś a teraz wiesz? sprecyzyj swoją
    wypowiedź
    3. sądzisz ze dla firmy najwazniejszy będzie twój rozwój a nie to co ona
    zyska dzięki zatrudnieniu ciebie? a "pracowitość, rzetelność,
    zaangażowanie" to tylko hasła. spróbuj konkretniej się wyrazić, co firma
    zyska zatrudniając własnie ciebie
    4 i ostatnie zdanie "w sytuacji..". jakoś tak na okrętke powiedziane
    "zaproście mnie". skróć i bardziej sprecyzuj - "zaproście mnie juz
    jutro" :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---