PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o ocene CV i LM › Re: Prosze o ocene CV i LM
  • Data: 2005-11-13 20:00:03
    Temat: Re: Prosze o ocene CV i LM
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    mlody napisał(a):
    > Jezeli ktos ma ochote wypowiedziec sie na temat moich dokumentow aplikacyjnych
    > to bardzo prosze
    >
    > http://scepcio.w.interia.pl/
    >
    > Pozdrawiam

    Przdstawię Ci możliwe przemyślenia, nastawionego sceptycznie rekrutera:

    W zwiazku z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie www.adres.pl dotyczacym
    pracy na stanowisku Nazwa Stanowiska, zgłaszam swoj kandydature. - Aha,
    jedyną motywacją tego faceta jest to, że ogłoszenie wisi w necie.

    Mysle, ze moja osoba spełnia stawiane przez Panstwa wymagania. - Facet
    sam nie jest pewien, czy spełnia czy nie spełnia.

    zdobyłem wiedze teoretyczna z szerokiego zakresu informatyki - no dobra,
    chwali się teorią, znaczy, że praktyki nie nabył.

    Sadze, ze zatrudnienie mnie w panstwa firmie pozwoliłoby mi na dalsze
    poszerzanie wiedzy informatycznej i zapewniłoby ciekaw prace - to miło,
    że facet traktuje naszą firmę, jako szkołę, w której dostanie jeszcze
    kasę za naukę.

    Bardzo ch tnie poszerzam swoj wiedz ,
    co pozwala no bycie jeszcze lepszym pracownikiem. - na razie jeszcze nie
    przekonał nas, czy w ogóle jest dobrym pracownikiem.

    Mysle, ze moja kandydatura sprosta Pa stwa oczekiwaniom. - znów się waha.

    itd.

    Więcej konkretów, korzyści, zdecydowania, logicznego przekazu.

    pozdr.
    m.