PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o ocene CV i LM › Re: Prosze o ocene CV i LM
  • Data: 2005-11-10 14:57:16
    Temat: Re: Prosze o ocene CV i LM
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mlody" napisał w wiadomości
    news:1717.000003e5.43734d12@newsgate.onet.pl...
    > Jezeli ktos ma ochote wypowiedziec sie na temat moich dokumentow
    aplikacyjnych
    > to bardzo prosze

    W skrócie i żeby się nie powtarzać:
    CV:
    - doświadczenie - wykreśl słowo "stanowisko", a dopisz w jakiej to firmie
    było; zamiast "zakres obowiązków" lepiej będzie "dokonania" (albo coś w tym
    stylu)
    - to co masz w kwalifikacjach to nie są kwalifikacje...
    - ...a połowa umiejętności to nie umiejętności

    LM:
    Po pierwszym zdaniu drugiego akapitu odechciewa się czytać. Ba, po pierwszym
    słowie. W LM masz przekonać do siebie HR-owca, a nie prezentować swoje
    przemyślenia. Dalej jest niegramatycznie. A potem znowu gdybasz. Gdybanie
    świadczy o braku zdecydowania - możesz się na tym przejechać. Poza tym
    literówki, interpunkcja (min. to skrót od minuta lub minister) i styl nie są
    najlepsze. Ja wiem, że przy tworzeniu oficjalnych pism odzywa nam się w
    głowie jakiś specjalny głos, ale to echo burakolityków i nie należy go
    słuchać:))

    pzdr i powodzenia,
    Aga