eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o ocenę CV.Re: Prośba o ocenę CV.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o ocenę CV.
    Date: Sun, 02 Jul 2006 01:41:13 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <e871e1$mq2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <44a6a91b$1@news.home.net.pl> <e86e4k$ol5$1@inews.gazeta.pl>
    <e86r2g$irs$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: caj220.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1151797518 23362 83.30.81.220 (1 Jul 2006 23:45:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Jul 2006 23:45:18 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <e86r2g$irs$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: sobczyk.webdesign
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:184752
    [ ukryj nagłówki ]

    Wiktor napisał(a):
    > Maciek Sobczyk napisał(a):
    >
    >> 3.
    >> Co to znaczy: "planowanie i przygotowywanie procesów dotyczących
    >> obsługi klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów
    >> dystrybucji,"? Może uprościć to długie zdanie? I co to w ogóle znaczy?
    >> Brzmi fachowo ale co właściwie znaczy?
    > Odpowiednie osoby, do których będzie zapewne kierowane to CV, będą
    > wiedziały o co chodzi.
    To znaczy kto? Rekruterzy? Szefowie działów szkoleń? CV dotyczy
    stanowiska spec. ds. szkoleń a nie spec. ds. obsługi klienta. Wątpię, by
    wiedziały.

    Ponadto planowanie i przygotowanie... może znaczyć wszystko i nic.

    >> 5.
    >> I znów - co to znaczy:
    >> obsługa korespondencji z klientami,
    > Nie wiem co kolega w tym zdaniu nie rozumie.
    Prowadzenie korespondencji - aspekt umiejętnej obsługi klienta,
    znajomości standardów, umiejętności miękkich

    Obsługa jakakolwiek "logistyczna" - umiejętności twarde.

    Spora różnica w przypadku stanowiska na którym wymaga się mocno
    rozwiniętych umiejetności miękkich.

    >> 6. Celem jest stanowisko związane ze szkoleniami a w liście zadan i
    >> obowiązków Twojego obecnego stanowiska, obowiązki związane ze
    >> szkoleniami zajmują 2 na 9 pozycji.
    > Pozwolę się nie zgodzić.
    > Przygotowywanie procesów, opracowywanie procedur, analiza rozmów
    > konsultantów też należą do działki szkoleniowca.
    A w którym miejscu? Bo w mojej pracy szkoleniowca i znanych mi z wielu
    firm znajomych trenerów nie przypominają w niczym. W którym momencie
    swojej pracy szkoleniowiec przygotowuje procedury?

    Jedyne, co pasuje, to analiza rozmów konsultantów, jako element analizy
    potrzeb albo ocen, coachingu, training on the job etc. Ale pozostałe?
    Raczej nie.

    >> 7. Czy analiza rozmów... oznacza dokonywanie w jakim stopniu
    >> pracownicy odbiegają od przyjętej normy? Jeśli tak, to czy nie jset to
    >> bliskie do badania potrzeb szkoleniowych?
    > Wszystko zapewne zależy od branży.
    Ale ja się pytam konkrentej osoby z konkretnej branży - Iwony :)

    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1